تزیین لیوان شربت

تزیین لیوان شربت

روي برش هاي نازك میوه با انگشت پودر ژله الوورا بمالید و بچسبونید به ديواره ليواني كه حتما خشک باشه بعد در فریزر بذاريد و برای لیوانهای دسرهاتون  استفاده کنید  ديگه سر نميخورد.


‌‌‌‌

شوكوبيس

‍شوكوبيس 
 موادلازم :
يك بسته بيسكوييت شكلاتي پتي بور 
٤ قاشق غذاخوري نوتلا ( از شكلات صبحانه ايراني يا شكلات تخته اي بن ماري شده هم ميتونيد استفاده كنيد ) 
مقداري مغز گردو و پسته و كنجد 
چند قطره اسانس پرتقال 
 طرزتهیه :
بيسكوييت ها رو پودر كردم با نوتلا مخلوط كردم داخلش مغز ها رو ريختم و با دستم گوله كردم خيلي مقويه در ضمن با چايي خيلييي ميچسبه درست كنيد و نوش جان كنيد.

شیرینی شکلات آلمانی بدون فر

 شیرینی شکلات آلمانی بدون فر

بیسکویت پتی پور پودر شده 100 گرم
تخم مرغ 1 عدد
شکر یک دوم پیمانه
کره 120 گرم
پودر کاکائو یک چهارم پیمانه
رنده پوست پرتقال 1 ق س
گردو خورد شده یک دوم پیمانه
طرز تهیه:
کره و پودر کاکائو را روی حرارت ملایم میگذاریم تا کره اب شود تخم مرغ و شکر را با همزن میزنیم و به کره و کاکائو اضافه میکنیم و هم میزنیم فقط در حدی که شکر
کاملا حل بشه از روی حرارت برداشته و گردو   وبیسکویت را می ریزیم و رنده پوست پرتقال یا نارنج رو هم می ریزیم
اگه مواد شل بود میشه کمی بیسکویت پودر شده اضافه کرد   میشه پسته  هم ریخت که موقع برش زدن خوشگل بشه من این مقدار را تو 2تا کیسه فریزر ریختم و خوب فشرده کردم بصورت استوانه و 3 ساعت تو فریزر گذاشتم
موقع برش زدن به دلخواه می تونیم تو پودر نارگیل یا پودر پسته یا بیسکویت پودر شده بغلتونیم شکلات بسیار خوشمزه ایه و طرفدار زیاد داره 


 

شیرینی تر موزی شکلاتی

شیرینی تر موزی شکلاتی

✍طرز تهیه:
ابتدا یک کیک شکلاتی هر مدلی که دارین رو پودر کنین بعد بهش مقدار گردو خرد شده اضافه کنین به همراه موز پوره شده خوب ورز بدین بعد مقداری گاناس(ترکیب شکلات تخته ای وخامه صبحانه) اضافه میکنین وخوب ورز میدین تا جاییکه خمیر منسجمی بدست بعد موادو داخله نایلون فریز لوله میکنین وبرش میزنین وبا مقداری شکلات آب شده وپودر پسته تزیینش میکنین ، به همین راحتی وخوشمزگی.😍
نوش جون.....

   

شيرينى پِرِسى شكلاتى

شيرينى پِرِسى شكلاتى

مواد لازم: 

كيك شكلاتى سيصد و بيست گرم، نسكافه فورى كلاسيك يك و نيم قاشق مرباخورى، خامه صبحانه شكلاتى صد ميلى ليتر، شكلات تخته اى تلخ شصت درصدى صد گرم، گردو خرد شده سه قاشق غذاخورى، پودر كاكائو يك دوم قاشق مرباخورى.
شكلات را به روش بن مارى روى بخار، آب مى كنيم، نسكافه را به آن اضافه كرده، پس از برداشتن از روى بخار خامه را نيز با آن مخلوط مى كنيم.
كيك را توسط چنگال كاملاً ريز و پودر مى كنيم، گردو خرد شده و مواد شكلاتى را اضافه و با قاشق مخلوط مى كنيم تا مواد يكدست شود.
سپس مواد را با دست به صورت يك استوانه در آورده و روى يك كيسه فريزر از وسط باز شده يا سلفون قرار مى دهيم، كيسه را روى آن كشيده و با دست به آن شكل مى دهيم.
چهار سمت آن را صاف كرده و به صورت يك مكعب مستطيل در مى آوريم، سپس دو طرف آن را بسته و چهار ساعت در يخچال قرار مى دهيم.
پس از بيرون آوردن از يخچال با چاقو برش مى زنيم و روى آنها پودر كاكائو مى پاشيم و به شكل دلخواه تزئين مى كنيم. نوش جان.